Tuesday, June 28, 2005

Kete breakdown

Wah! First time aku kena ni. Tiba2 temperature kete aku naik maksimum. Terus bagi signal and ke tepi. Dah ke tepi tu…enjin pun mati. Wooo…apa nak buat. Jangan panic…call la insurans anda…nasib ada free towing. Tapi hampir 3 jam aku tunggu towing lorry dtg…suit jer…marah aku kat PGI…terus complaint and suruh blacklist jer panel tu. Nasib Mizwan datang teman. TQ mate…best tak nasi ayam kat Jaya. Sampai kat bengkel…cina bengkel kasi quotation 4 repair…RM1300….wah…nak menangis pun ada. Rupa2 nya cina tu nak ‘makan’ aku jer..tgk betul2…semua dia nak tukar. Timing belt baru jer aku tukar bulan 2 ari tu…lek jer dia nak tukar. Camni la org berniaga yek. Selagi leh ambik kesempatan….kasi sama dia. Kita yg tak tau apa2 ni…mmg akan jadi mangsa. Sudah nya…aku tak repair lagi kete tu. Bakal abg ipar janji nak naik kl repair kete….so…aku ni patah la kaki nak keje…sori to all party yg involve bila aku tak gi keje ni yek. NextNet…tak dpt buat ATP…Semasa…x leh settle kan server. HUKM…tak leh follow up project…MRCB…no sport carnival this week 4 me….MRCBTech…no tender from me for this week.

No comments: