Saturday, November 27, 2004

Dugaan

Em..minggu ni pelbagai dugaan yang harus aku tempuhi. Walaupun kadang2 datang rasa stress yang amat, tapi itu semua DUGAAN. Ketara sekali dugaan yg melanda, kena kat kete aku yang comel tu.

First, masa gi Kemaman melalui LPT. Kena batu org mesin rumput. mmg penat melayan karenah orang ni. masing2 nak lepas tangan. pengguna macam kita la tersepit di tengah. MTD (penyelenggara LPT) suruh kontraktor bayar, kontraktor suruh claim through MTD. itu belum melayan karenah polis nak buat repot. tension semua tu.

aku ingat semua dah settle bila aku dah betulkan sendiri cermin tu. (claim kemudian). pegi langgar lak kete orang. ini yg masalah besar ni. walaupun tak teruk sgt, tp prosedur tu yg lemah tu. gi langgar kete prof madya tu...tapi prof tu baik hati. walau camner pun, mmg kena claim insurans gak sbb alang2 dah buat polis repot. kena saman lak tu. saman sebelum ni pun tak terbayar2 lagi. iskh...makin tension aku kalu dok pikir benda ni lagi.

5 comments:

bayam said...

hehe biasa la lie.. skirting depan kete aku dah patah bebaru nie.. terus aku kepak semua...

Suhaimi said...

lek jer bro... ilang kan stress.. gi urut di bangsar... tak pun health n spa di Hotel Midah... hehehee

salman ® said...

PO tak sampai² pun stress gak tu lee...eheheh. Mari stresskan Rosli

bayam said...

aik lie camne mie tau port ko kat bangsar tu.. muehehehehe

Sharulnizam Mohamed Yusof said...

berhati2 di jalan raya.. kui!