Monday, October 09, 2006

Sistem Fail

Wah...dah 6 bulan aku keje kat sini....baru start minggu lepas gigih update balik fail-fail yang ada kat bilik aku ni. Semata-mata kerana nak balas surat dan tak tahu no rujukan. Sudah nyer..hari ni sampai 3 surat aku hantar. huhu...nasib la sapa yang dapat lambat surat aku tu...Fail yang ada pun aku dah hantar kepada tukang jaga fail. Ini lah akibat nyer kalu sistem manual. Almaklum..awak dah terbiasa digital. Ini pun semangat induksi x abis-abis lagi. Banyak ilmu berguna belajar pasal selok belok kakitangan awam ni. Kena rajin praktik kan je. Untuk menjadi insan yang gemilang, terbilang & cemerlang...kui

2 comments:

Sharulnizam Mohamed Yusof said...

gunakan lah sistem yang lebih sistematik.. seperti web base ke..

-bakal vendor-

EnCikLi said...

huhu...
tarak hal
nama je bakal vendor...
vendor x mai pun cari client..
ni client yg terhegeh-hegeh..keke