Tuesday, December 05, 2006

Perancangan 2007

Pressure nyer bila fikir psl keje. But...that's the fact. Nak tak nak have to terima realiti nyer. Kalu x nak keje, nak bagi anak bini makan apa. Walaupun realiti minik byk menolong aku buat masa ni...hehe. Kena la terima hakikat bila gaji dah menurun...huhu. Pelan² kayuh. InsyaAllah.

Byk menda aku nak buat utk ISM kalu boleh. Dari network yang biasa nak tukar jadi yang paling canggih. Tapi apa kan daya. What we plan dlm paper....realiti..mmg susah nk buat. Byk constrain yg perlu diambil kira. Yang penting budget. So..jenuh gak fikir perancangan ICT untk next year for ISM. Luckily ada past experience. So leh la adopt mana yg patut. And best part...apa yg aku plan...mengikut buku perancangan ICT yg mmg dah ada. Sekarang ni byk vendor aku call suruh buat proposal. And of course aku kena compile jadi satu paperwork nak present ke KSU. Manyak nyer keje...

No comments: