Monday, June 09, 2008

Kursus

Fuh...kursus lagi. This year kali ke-3 aku g kursus/training. Best nyer tak masuk opis. Tp pala hotak dok ingt keje kat opis...tu yg tak best. Sbb x de asst yg boleh diharap (aku jenis x harap org, lebih baik buat sendiri). Last year haram sehari pun x de kursus. Itupun harap team building yg opis buat. This year melambak-lambak lak. Next week team building kementerian lak. Kat pangkor. Bahaya gak team building ni...huhu. Dengar ada officer kementerian mata nak jd buta sebelah sebab kena peluru paint ball. Tp kalu kat pangkor...x de paintball la kot. Terus Datuk KSU kata jgn lg buat paintball kalu ada team building. Tak best la kalu x de xtvt lasak ms team building.
Ni aku ada kat Intan...kursus best lor...security...tp trainer ajar dr hacker point of view.

* ceh...pnt aku submit post ari isnin ari tu...suddenly lost connection. Nsb blogspot save half yg aku taip ari tu...ceh

No comments: