Monday, February 23, 2009

Roti Sardin

Oh...roti sardin. Kerana kau...aku bangun kul 3 pagi. Nasib ada mamak yg bukak lagi kat putrajaya. Kalu tak...smpi ke KL aku cari. Malam tadi minik ada sebut nak makan roti sardin...tp aku acuh x acuh je nak gi beli. Sekali dia bangun kul 3 pagi...kata lapar dengan sebelum tu mintak picit tengkuk sebab macam nak muntah...terus aku kumur...cuci mata...capai kunci kereta...g mamak.

Apakah tanda2 ni...huhu. Last friday minik test...2 line...syukur...alhamdulillah...semoga semuanya berjalan lancar. Semoga bertambah rezeki kami sekeluarga.

3 comments:

salman ® said...

perkhhhhh....mendahului nampak? Ke lupa tukar break pad? eheheheh

tp roti sardin pukul 3 pagi mmg superb. nnt leh mintak roti tisu plak...eheh

Baizah said...

laju meninggalkan org lain...hahhahahaa

EnCikLi said...

rezeki namanya...alhamdulillah
doa2 kan la aku naik gred 44 tahun ni...huhu