Sunday, July 17, 2011

Mimpi saya

Semalam aku bermimpi...Yang hairannya, mimpi itu adalah sambungan kepada mimpi sebelum ini.
So..we start with episod 1

Menyanyi adalah salah satu perkara yg aku tak reti. Sejak kecil mmg aku tidak dilatih utk mendengar lagu2 lagho ni...
Walaupun ada radio di umah..jarang terpasang
Agaknya sbb itu aku x reti menyanyi...menghafal lirik pun agak lemah bagi aku
Antara lagu yg aku hafal lirik sepenuhnya...bunga-bunga cinta by misha omar..this is not funny...haha
Entah macam mana bila besar terjebak ngan kengkawan g karaoke
So lagu favorite aku..lagu tu la...
Sejak itu..karaoke menjadi hobiku secara senyap2..
Sorg2 pun jadi layan karaoke jamban
Dan entah mcm mana..aku termasuk pertandingan menyanyi...

End episod 1...sambung lain kali..nak layan bunga api

No comments: