Sunday, December 19, 2004

Kahwin

Wah! Ramai tul kengkawan aku yg dah kawin. Minggu depan si Saiful Hizam a.k.a Sulai a.k.a Kulai a.k.a Forrest Gump. hehehe...teringat zaman keje part time kat hotel dulu mate..alhamdulillah...kawin dah ko...ari ni belah Anne...caya la mate...mlm ni tido berdua lah ko yea. minggu depan la aku gi kenduri belah ko mate.

bulan depan budak opis aku lak kawin. kad kawin pun dah siap dah tu. tinggal nak pas kat kengkawan jer. alamat dah lengkap dah ke? ari tu siap gi Cyber cari alamat. malas la aku nak join..nanti dia segan lak.

aku!!! em...hopefully tahun depan, tak de aral melintang...giliran aku la plak. sejak bertunang ni, aku rasa makin banyak cabaran yg perlu aku hadapi. baru sebulan. macam2 dah jadi kat aku...mmg kena tabah. em..tiba2 tak de mood nak sambung...lain kali je la citer lebih lanjut.

5 comments:

salman ® said...

konfiden je aku ckp yg aku ada alamat geng lelaki. haghamm ntah pegi mana ntah alamat dedulu. ehehe.

Suhaimi said...

ko kena ingat..zaman mula pertemuan nasha n sulai.. di LRT... ko pun ada... hehhee layan hoki tu time cuti semester...

Unknown said...

cik li,
bila ko dah kawin, ko dapat claim deposit kelaput ..hehhe...

tq for the bucks ...
NOKIA ada fungsi carian tuhh..... !!!

Sharulnizam Mohamed Yusof said...

waaaaa..
encik lee nak berumah tangga dah...
banyak nya saya makan free tahun depan.. kui!

isman said...

update ur blog pls ... citer lama dah nih