Wednesday, March 09, 2005

Trip to Kuching

Wah! Company trip aku kali ni pergi Kuching. Pertama kali dengar..mmg seronok. Ye la...naik kapalterbang. Kat company aku ni..masih ada yg mmg tak pernah naik kapalterbang. So..peluang camni la yg ada utk dapat merasa gi KLIA. Macam aku sendiri...pergi ke kuching last year pun atas tiket company. sebelum ni pun aku tak pernah naik kapal terbang (kecik2 dulu ada la...sbb family aku dulu dok kat sabah..tapi mana ingat sangat sbb umur setahun lebih).

Sebelum ni..kalu buat trip...selalu nyer..laut. PD..Cherating...ada sekali tu...A Famosa...kali ni mmg nak pembaharuan. Cuma yg tak sedap nyer...cara organizer arrange kan benda ni. mentang2 la both of them dah berkahwin n beranak pinak...n tak pernah naik kapalterbang....decision tu nmpk tak telus. napa pilih kuching yg tak de apa2. even itenary pun tak seronok for me la...so..mmg aku boikot trip ni...tapi kena gi gak la.

tunggu je la gambar dari aku nanti...hehe

1 comment:

bayam said...

poyo la lu mat... kui!

yahoo... bleh bawak minik g sana pree!!... tq org2 bujang.. pasal contribute skit.. hehehe *kasi bakar skit..