Tuesday, March 29, 2005

Gegaran

Wah! Topik hangat hari ni. Ni versi aku...

Aku kat lobby kelaput masa gegaran tu...mmg aku sendiri tak rasa apa2...tapi tetiba ada budak lelaki 2 orang turun lari guna tangga...pastu jerit kat kawan dia yg memang sedia ada kat bwh...penin..penin...siap guling2 kat lantai. I though it was a joke...tapi bila tengok satu kondo turun beramai2...ini bukan lawak dah bang...yg ada dukung anak pun yea...penuh orang kat pool and area pondok pak guard tu.

Terus call budak umah...lek je Omaq cakap aku gurau...tingkat 3 tak rasa apa2. Aku suruh dia turun dan lihat sendiri. Mmg kalut...budak opis yg duduk Tiara Kelana pun call aku ckp kat kondo dia semua org turun...wah...hebat...

Aku kuar jab..lalu kawasan MAS training center tu pun orang ramai kat luar...dengar radio mmg ada gegaran kuat. Balik umah try pasang radio...channel CNN tak de la plak. Sekali bukak channel 15...rileks jer chatter ckp bukak ntv7. Baguih dok ada la ntv7 ni..nak harap kan RTM...mampuih dah semua orang tak tau...

* Alhamdulillah takde Tsunami...cuma ada minor je la...bangunan runtuh kat Pulau apa tah tadi...ni semua petunjuk daripada-Nya

1 comment:

Suhaimi said...

malam tadi aku tgk drunken master kat tv3... kungfu mabuk.. terus tertido.. sedar2 dah NBA Basketball.. hugh dah dekat kul 1 pagi.. tutup tv.. sambung tido... dgr bunyi bomba.. mcm dlm mimpi dan realiti.. sedar2 dah kul 7.. alamak.. kalut utk solat subuh... tak de gegaran pun...