Saturday, May 21, 2005

Akademi Fantasia

Malam ini Konsert Prelude Akademi Fantasia. Seramai 20 orang peserta akan berentap untuk menjadi 12 peserta Akademi Fantasia 3. Sudah tentu ramai yang 'Dah Terkena" ngan penangan AF3. Malam ni...ramai yang akan kansel segala aktiviti kat luar. Termasuk aku...budak MRCB ada ajak main bowling kat OU..torus tunda ke malam esok kerana semua tidak mahu ketinggalan menyaksikan konsert prelude ini. Sudah tentu akan menjadi bahan bualan di hari Selasa nanti. Sudah tentu seperti satu kerugian jika tidak dapat sama2 memberi pendapat tentang peserta di malam konsert.

Begitu hebat rancangan AF ni. Kenapa realiti show di stesen TV lain tidak dapat menandingi kehebatan AF. di mana silap nyer. Audition...aku pun tak tau psl show ni..tetiba dah ada orang menang. peserta yang memenangi show ini last season pun...tak tau apa hasilnya. di mana salah nya.

AFUNDI CIKLI

3 comments:

salman ® said...

rugi ke tak tgk?
"By time! Surely the human being is at loss. Except for those who have faith and do righteous deeds and exhort one another to truth and exhort one another to patience. [Sûrah al-`Asr]"

:)

bayam said...

tgk ulangan konsert hari isnin.. mlm tu layan bola lagi best..

Go Maui Go..
Go Rina Go..

Hehe

Suhaimi said...

dpt email last week marsya milan londoh paling anggun n menarik... sekali kuar sora serak2 nangis daa... kuii... malam tu gua layan perak vs perlis dan mahligai gading jer...