Friday, June 24, 2005

Lagi Lagi Bowling

Semalam aku turun ke U-Bowl untuk mendapat feel kali terakhir sebelum hari perlawanan pada esok hari. Lagipun masa selection and training...teruk giler score aku. Nasib la kapten know my performance. Lagipun kami pernah main sama dlm game jemputan KTM. Aku top 6 dari 80 lebih orang masa tu. Lagipun dah 2 tahun aku main untuk Green Beret. Untuk membuktikan my capability to him, aku dah set nak training balik hari Selasa and Khamis lepas. Hari Selasa training kat sebelah jer (Alam Sentral)...dpt la 203 n 134. Terus sms captain bowling umah hijau to make sure dia tak salah pilih org. And semalam dapat 115, 173 n 148. First game was very bad. Baru nak cari tune. Seperti biasa, terus update captain la.

Mana tak nyer...semalam aku sorang jer umah Hijau kat OU. Rumah kuning n merah..punya ramai orang. Siap main free lagik. Aku siap kuar duit sendiri main 3 games. Dah la OU mahal. Silap aku tak guna corporate rate dari awal. Rugi RM2. Kalu rate biasa malam kat OU satu game RM6. Kalu corporate rate per game RM5. Rugi...RM2 leh buat beli air kat kat cafe situ...

OK la...wish me luck for tomorrow tournament. Game start kul 10.30. Sempat lagi bangun lewat...kui

3 comments:

bayam said...

lie.. thank belanja ice lemon tea semalam...

hehehe best nya jadi player umah kuning.. FOC jer.. siap boleh main 4 game kalau mahu..

salman ® said...

203 tuh...gigih mamat ni. gud lak wei. kalau menang leh la lawan juara daerah jempol plak. hehehe

bayam said...

lie camne bowling? dapat buat atas 200 tak masa tournament? individu dapat no bape? hins hins hins... :)