Friday, August 05, 2005

Biz Review : Concorde Hotel

Semalam akhirnya berlangsung Businees Review Meeting yg diadakan kat Business Center Hotel Concorde Shah Alam. 5 orang jer termasuk aku. Top management termasuk aku...mushkil gak aku kenapa aku dipanggil sekali. Actually, meeting ni dibuat setelah company aku berpecah...not really berpecah la..re-alignment jek. First our GM story agenda meeting hari ni...so kami mula ngan product n services. Bermula la ngan department Telco..so si Tipah pun brief lah pasal product n services. Ada part kena brief in detail sebab ada org finance n admin yg tak paham apa. Aku leh la tau ckit2. Lepas tu...tetiba my boss ask me to citer product aku lak...mampuih...mana aku prepare apa. day before aku ada tanya...should i prepare anything? dia ckp bwk telo jerk...so..aku lek jer la balik umah layan TV.

Mampuih...tak de la powerpoint...main conteng kat depan jek la...tapi nasib la meeting memang santai..so...selamba je la aku buat tak tau kat depan tu. Bila part last sekali...pasal organisation chart...aku kena lead team aku sendiri. Department aku...Systems Solution. Mampuih...dah nak kena employ assistant la gamak nyer...yg best part...aku kena buat semua la dari A-Z...tapi ada la org yg nak assist. Am I ready to do this....aku pun tak tau. So guys...sapa2 ada sedara mara yg nak carik keje tu...leh la hantar resume kat aku...department satu lagi pun tgh nak cari org...M&E Engineer, Technical Assistant...aku...dah tentu nak cari marketing people yg ada technical background sikit pun takper...tapi nak awek la...mesti cun...biasa2 pun takper...ada kete...ni..bos aku yg ckp requirement dia...aku senyum lebar jek..

Tapi yg ponting...aku nak cuti tak lama lagi...mood nak keje pun...mmg tak der...kui

No comments: