Wednesday, July 27, 2005

Biz Review

Lama sungguh tak update blog. Malas pun ada. Tak de mood pun ada. Sama macam keje aku la ni. Terumbang ambing di lautan yg bergelora. Aku pun tak tau apa nak jadi company aku dalam masa 2 tahun ni. Masih relevan kah aku di dalam company ni. Aku dapat rasa kan ramai yg memandang serong kat aku. Apa salah aku??? Adakah lebih baik aku blah jer dah sahut cabaran keje baru. Mungkin ini petunjuk yang aku dapat.

Esok ada 2nd Quartely Biz Review kat hotel mana tah...business review company aku. I will be part of the team yang nak diskas hala tuju company ni. Begitu tinggi harapan bos kat aku...kui. Tapi persoalan nya....tak buleh fikir lagi...esok aku akan lontar kan segala persoalan dalam meeting ni.

1 comment:

EnCikLi said...

bengong aku...tak check calendar betui2...dah postpone rupanya ke 3/8 meeting ni...kalut bukan nak ke laut