Thursday, September 29, 2005

Minggu Seminar

Minggu ni penuh ngan seminar and training. Cuma ari ni terpaksa aku lepas kan makanan lazat di Golden Palace Hotel sbb bos buat management meeting and company gathering. Hehe...dah masuk management meeting la plak. Poyo la bos aku ni. Lepas ni tukar tmpt duduk lak. Duduk kat kiubikal besar tu...huhu...acting head of department. Dlm meeting tadi...bos terangkan situasi sbb apa ada yg tak dpt naik pangkat. MRCB nyer environment menjadi alasan. HR MRCB mmg sucks giler...emosi lak aku walaupun mmg nama aku takde dlm senarai utk naik pangkat tahun ni. Dah lah keluar dari tajuk...tak per...tadi masa meeting pun..bos suruh aku bentang kan project yg aku handle...hehehe...apa lah sgt. Attend training and seminar free byk la. Mcm tak tau lak org tgh malas keje.

2 comments:

salman ® said...

aii..hanimun tak habis lg ker? ehehe

EnCikLi said...

sentiasa hanimun....

malas nak buat sales la...tunggu kengkawan kasi project jerk...leh makan sama2