Friday, September 30, 2005

New Environment

Aku memang dah tau sebab aku tgh tak de mood kat opis. I need something different. At least tukar la tempat duduk aku ni. Sebab aku masih di pulau budak2 IT Support walaupun aku dah tinggalkan keje ni secara official lama dah. Keadaan sekeliling yang menyebabkan aku makin malas. Nak kemas meja sekarang pun tak de mood sbb mmg ada ura2 nak tukar tmpt tapi dah makan sebulan tak tukar2 gak. Nak marah kat org yg in charge pun...rasa tak guna. End up..tmpt aku ni mmg macam tongkang pecah. Nanti bila dah tukar tmpt baru...hah..kemas la meja aku balik...tapi...tah berapa lama yek...tgk2 tak sampai sebulan, tmpt baru lak bersepah. Tak per, bersepah sebab aku buat keje...kui.

2 comments:

Sharulnizam Mohamed Yusof said...

selamat berpuasa encik li suami isteri

EnCikLi said...

pagi tadi sahur berdua je ngan isteri. abg ipar keje. kak ipar tak posa...