Monday, October 17, 2005

Makan Free

Berlumba-lumba org nak citer kemeriahan weekends kat dalam blog. Sori lah...aku lmbt cikit sbb lmbt masuk opis. Saje je set appointment kat luar supaya aku leh masuk lmbt opis. Monday maa...malas bangun pagi. Padahal meeting ngan supplier...patut dia yg dtg opis aku, ni terbalik...aku yg sanggup gi opis dia. Leh tambah mileage claim..hehe.

Pasal makan free di bulan Ramadan. Sejak last week lagi rezeki murah. Hari Rabu lepas suppose aku berbuka di Hotel Nikko (IBM Tivoli - Dancom) tapi aku choose buka ngan minik kat KLCC. Siap tgk wayang dulu sblm buka. Hari Khamis aku join Frontline nyer majlis di Dewan Felda. Best nyer kambing...Jumaat biasa jer...di rumah. Hari Sabtu acara Pot Luck di rumah Dila kat Seksyen 7 Shah Alam. Gathering KMKN95/96. Aku bawak Rendang Ayam + nasi impit yg di buat special oleh minik (first time buat)...aku tolong perah santan jerk. Overall ok event ni. Tak lah membazir seperti 2 tahun lepas di BBP. Nasib baik umah x byk furniture lagi...biasa la...KMKN jr...leh tahan gak ramai nyer. Tapi yg jaki aku tgk...tuan umah giler IKEA. huhu...baru jerk aku tutup kad IKEA aku...nyesal pun yea. Ptg before event sempat sms ngan azam...teringat dia tak ckp nak bwk apa, setting ngan dia suruh bwk kek sbb same day...birthday my beloved wife. Happy Birthday cayang. TQ azam sbb sponsor separuh kek tu. Ingat nak sponsor terus...hehe.

Ahad lak...buka di Hotel Singgahsana. First, Salman yg ajak joint invitation under MMU. Tapi bila dgr Tegas Tepat yg buat event, terus sms 'bos tak jadi'. Terus dpt invitation on the spot..haha. Tak malu nyer orang. Janji dapat join geng memeriahkan Majlis. Rugi lak x ambik gmbr ngan Adam AF2 kan. Kalu x leh tambah koleksi gambar ngan artis. (Rabbani tak lak terpikir nak ambik gambar...huhu).

GAMBAR...akan di update kan esok...so still ada modal untuk next posting.

Minggu ni still ada Gathering berbuka...lagho...abis terawih aku...

3 comments:

salman ® said...

gathering bukan alasan utk tidak terawih..malehhh cakap malehh..muahahahaha

eL said...

sori tak dpt join masa frontline buat bukak puasa tu... ingatkan nak tumpang kete bos... tp bos pun tak gi... tu yg terus cancel tu...

bayam said...

balik gath layan la terawih on your own.. grrrr