Tuesday, December 27, 2005

Aquaria KLCC

Akhirnya berjaya jugak kami berdua sampai ke Aquaria KLCC setelah gagal pada cubaan pertama akhir Ogos lepas. Kali beratur hanya 15 meter dari kaunter compare dulu...aku ingat ada 300 meter ada jugak kot. RM28 seorang. Kali kan 2...RM56. Takper la...minik nak tgk sgt ikan jaws kat dalam tu. Aku biasa2 jer. Tapi view dia kat dalam mmg superb. Kepada pecinta hidupan laut...mmg best la layan. Dok je kat dalam tu 5 jam...x de sapa nak marah. Ingat...bwk MyKad anda...kalu x, kena RM38 seorang. Kepada kengkawan yg masih belum buat MyKad tu...insaf lah sikit. Jadilah warganegara yg bertanggungjawab. Eheh...ada lak selingan di situ.

Gambar dari kamera kami...tak berapa superb la. Kalu ikut rules & regulations, x leh pakai flash ambik gmbr. Tapi sekali sekala aku tersasul gak pakai flash..hehe. Biasa la tu. Minik byk ambik movie. Teruja dgn jerung yg lalu atas kepala kita...hehe.

1 comment:

Suhaimi said...

wahh aku pun teringin nak pi.. tapi lek lu.. tak lari aquaria di kejar..

memo dari pencipta ikan -- bayam...bila aku leh amik aquarium yg besar itu