Wednesday, December 28, 2005

Fitness First

Setelah berkali-kali appointment aku ngan Muzaffar terpaksa ditunda (malas nyer nak ke area Damansara dari Kajang), akhirnya aku mengalah dan munculkan diri di Fitness First, the Curve semalam. Kul 8 aku dah smpi walaupun appt kul 8.30pm. Saje nak cuci mata dulu kat situ. First time sebenarnya aku smpi the Curve ni.

TQ to kawan kita yg memperkenalkan nama aku kat Fitness First ni. Mmg best tmpt ni. Puas si mamat Muzaffar ni memujuk aku utk sign up kat situ. Macam MLM lak cara dia memujuk aku. Bayangkan harga registration fee dari RM500 leh turun ke RM50 jer. Akhirnya dia tewas jugak ngan aku. Bengang je member sebab kawan dia kat table depan berjaya menarik ahli baru. 2 orang lagi. Alasan aku cukup kukuh. Jauh banget aku nak beraksesis. Aku tunggu Fitness First Alamanda bukak...alasan aku.

Kepada kengkawan yang nak menjaga badan, mmg aku pun nak saran kan kat korang...fitness first mmg antara tmpt yg sesuai. Best tmpt ni. Harga pun berpatutan cuma aku lum lagi la sbb jauh sgt. Kalu ada kat Alamanda...tertarik menarik dan da boom jugak aku...hehe

* ini lah rupanya rahsia kekurusan ko yek Fauzi

1 comment:

Suhaimi said...

gua fitness kat padang belakang opis jer nie haa...