Tuesday, July 11, 2006

Langkawi - Hari Kedua

08/07/2006 (Sabtu)

8am - Breakfast.

8.30am - Sesi Taklimat Kursus oleh Timb Pengarah

9am - Ucapan Pengarah

9.30am - Membentuk pasukan Cemerlang oleh En Abdul Razak Ahmad
(Best giler ceramah mamat ni. Sempoi tapi berkesan. Terbuka minda. Minah2
suka la sbb mamat ni hemsem kata diaorg. Dia ni somebody kat Kem Pengajian
Tinggi)

10.30am - Minum pagi (Standard la gomen - makan x leh lupa)

11am - Tugas berpasukan. (pecah group kump sokongan & pegawai)

1pm - Lunch

2.30pm - Kembara Ilmu (pergi jalan ke Galeria Perdana)

5pm - Xtvt bebas. Aku memilih ikut group ke Pekan Kuah utk bershopping. Ramai balik
sbb diaorg dh shopping semalam. Masa suntuk sgt..smpt beli cokelat je. Nak
beli apa pun x tau sebenarnyer.

8pm - BBQ

9pm - Isu mengenai 5M (Men, Machine, Money, Marketing & Mgmt)

11pm - Karaoke

12am - Xtvt bebas. Ke pekan Kuah main snooker ngan bdk2 Pembantu Tadbir. Mana aku
ada kawan pegawai kat sini...aku la pegawai yg paling sempoi budak2 ni ckp.

2am - Balik ke hotel and lepak mamak kt depan hotel. Layan Germany vs Portugal. Ada gak budak pompuan tgk sekali. Ada org bakarun la. letak RM10 atas table. Dah tentu aku ambik Germany. Abis 1st half..tak tahan dah. Balik tgk kt bilik...tp...tv la tgk aku.

No comments: