Wednesday, March 28, 2007

Exam Undang² Kerajaan

Fuh...lega. Semalam dah lepas satu step nak kompom...opss...x tentu lepas lagi...baru je ambik exam...result tah bila lak kuar. Tapi yang penting dah gi ambik exam tu. Aku semalam kena ambik kat Kampus UUM...huhu...teringat kenangan silam ms bukak slip penempatan exam. Rupanya kat KL jer...suspen tul. Adus...apsal la kena kat KL. Kalu kat PICC kan syiok...x de la jammed nak gi sana. Ni dah semlm kena saman ngan DBKL. Gara2 kakak aku la ni...ckp x de apa2 parking kat dpn UKM tu...aku pun balun la park situ...sekali balik dapat surat cinta. X per...dugaan.

Semalam tak tau la camner...ada 2 seksyen...7 soalan per seksyen. Jawab 5 dari 7....10 soalan. aku sempat jawab 9 je....jenuh menyalin buku...open book jer...tp nak tau la kena carik kat mana jawapan tu. Penuh tagging buku...entah la...aku salin bulat² je dari buku. Orang ckp buat summary...lantak la...janji dah jawab. Ada budak kementerian aku...katanya sempat jawab 7 je...kesian jer dgr citer die...ada member aku sorang...lek je x bawak buku Arahan Keselamatan...dah la ada 2 soalan...dia jwb soalan lain la kot..nasib aku bwk buku tu..itu pun hari Isnin ada member JPA srh bwk...library aku mula2 x kasi pinjam sbb ada tanda TERHAD tu...dokumen terperingkat. Tapi bila aku suruh photostat..laju je budak kerani tu kata ambik la...malas nak photostat untuk aku la tu...hehe. Tapi kalu ikut prosedur pun..mmg mana leh buat copy dokumen terperingkat ni....tapi heran kan...gi exam undang² kerajaan...dah mmg ada tertulis undang² tu...tapi ramai yg bawak photostat...sabar je la.

2 comments:

cahaya petunjuk said...

aa aa tak tau.. buat fotokopi.. nanti kena soaljawab ngan bahagian keselamatan..

EnCikLi said...

not me...saya bawak buku original...kaler hitam...saya patuh pada arahan pekeliling...hehe