Saturday, August 04, 2007

Adik Iman

Adus...boring nyer kat umah smlm..balik umah x de Iman kejar Ayah. Smlm terus balik keje lmbt...huhu. Gi main bowling bersama budak opis sbb ahad ni ada tournament. Aku la yg beria² buat tournament ni. Abis supplier aku kena 'pow' kasi sumbangan untuk menjayakan bowling ni.

Cian minik aku...start Rabu ari tu x sedap badan. Pagi Khamis..ada naik bintat. Tghr dia called aku...Dr ckp Chickenpox...huhu. Terus dpt MC 21 hari. Yg risau nyer.....yg dalam perut tu la. Dia g klinik OnG tp Dr x mo scan sbb nanti diaorg kena cuci semua baragn. Trs minik ajak aku g swasta. Lps keje...ambik minik g Azharah. Tp staf situ kata Dr pompuan x de. G sebelah An-Nur lak...x de Dr pompuan gak tp dia tanya..."tak kisah ke?" Saat tu mmg x kisah dah sbb yg penting nk tau perkembangan Adik Iman. Alhamdulillah..dr cakap InsyaAllah x de apa2. Tgk adik pun bergerak ok. Jantina..mcm...tp biar lah rahsia...hehe. Dia kalu pregnant 3 bln ke bwh atau 8 bln ke atas...mmg bahaya...risau kan. Hati ibu bapa mana yg x risau. Kami baru ckit...lum sahabat kita lagi...hanya Allah yg tau..

So..mlm tu jugak..in-law dtg umah nak ambik anak n cucu nyer...huhu. Aku x leh hntr sbb nak uruskan sedara dr mekah aku yg nak naik flight khamis tu...hujung minggu ni pun x leh balik sbb ada seminar kat opis. Bowling ari ahad...(tak kan pengerusi kelab yg beria cr sponsor, x join lak). Minggu depan la cuti panjang ckit...cian Iman. Dah la x leh dtg dekat Ibu dia...ayah nyer lak x de...rindu nyer kat Iman.

1 comment:

bayam said...

lie, yg xtvt yg kat klcc tu tak cite ke? miahahahahaha