Wednesday, August 01, 2007

Tresure Hunt

Putrajaya - Legagy Hotel, Melaka

Fuh!! Teruja aku tgk destinasi tresure hunt...hotel yg sama aku g tresure hunt last 2 month. Kali ni anjuran IBM-Perjasa. Dengan harapan mereka menggunakan consultant yg sama utk buat soklan. Semangat aku nak join. 28-29hb Julai. 27hb ari tu ada briefing. Adus..consultant lain la. Kali ni guna Time-out. Tp ms briefing..mcm senang jer...huhu...Leh hntr peserta 3 org je. Rupanyer 1 org lg org dri IBM/Lenovo. Patut la...tp yg best nyer lagi...x yah bwk kete. Diaorg bwk kete. Duit minyak n tol pun x yah kuar...huhu.

Team aku dpt mamat Cina...adus...tp bila treasure hunt start...dia lah yg byk tulun..hehe. Dia la kamus bergerak kami. Rugi jerk bwk kamus tebal2...member dah siap ks jawapan sekali. Best tul....soklan byk BI dari BM..aku nak share soklan tresure..

1. clue..."PROTON COUNTRY" - jwpn : susu Carnation

2. Bila orang diberi kepala epal - jwpn : buah Orange

fuh..pecah pala gak pikir mula2...masa 8 jam...kami antara team awal smpi...mlm dinner n ks jwpn. Team aku salah 3 je..huhu.

Esok Walk Hunt lak kat area Jonker Street n Stadyust...kul 11 abis. Kul 12 check-out pastu lunch. Acara ditunggu-tunggu...penyampaian hadiah...Yahoooooo...team aku dpt no 3. Dapat lah voucher jusco RM150 sorg..

No comments: