Wednesday, April 30, 2008

Bahas

Ari ni saya kena bertugas lagi di dewan rakyat. Ari ni ari pertama sesi perbahasan. Nampaknya dewan sangat panas sbb masing2 nk tunjuk belang bila ada live selama 1/2 jam. Semua ahli juga cuba nak try test kewibawaan speaker. Aku yg ngantuk pun mmg segar first half sesi ari ni. Tapi bila dah start usul...boring yang amat. Aku dah la x cukup tido. Mlm td Iman buat hal ngamuk apa tah. Mlm ni nk balik kg la plak. Cabaran ni. Nak tido kt mana ni...ada yg aku nk kowtim ngan member bertugas ni...sabar je la.

Yang penting smlm aku berjaya buat suit sbb leh claim. Mewah tul keje govt ni kan. Leh claim smpi RM650 utk baju bertugas rasmi. Aku siap buat sehelai kemeja for that amount. Kalu semata-mata nak beli dulu...mmg x de la. 3 thn sekali je. Nanti 3 thn lg..buat claim lain lak...huhu.

1 comment:

Baizah said...

waaaaa..bes lor..dpt claim buat suit... hehehe..