Sunday, January 09, 2005

Idea

Em..aku rasa aku ni kekurangan idea nak menulis dalam blog ni. Mungkin sebagai orang baru. Aku masih perlu belajar cara2 penulisan yang berkesan untuk memantapkan lagi hasil nukilan aku. Baru la ramai orang nak singgah ke blog aku. Setakat topik yang membosankan, susah tentu tiada sapa yang berkenan.

Aku kena gigih ni meng'explore' blog2 orang lain. Mungkin juga aku perlu mengindahkan blog aku dengan menggunakan background sendiri. Tapi aku tak minat la plak buat website ni...bak kata pepatah kengkawan..air teh semua org boleh buat, tinggal sedap atau tak je.

Ok lah...lain kali kita sambung di cerita yang lain

3 comments:

Suhaimi said...

eh tak de la bosan blog kau.. bagi aku laa.. blog nie ada 3 bentuk...

pertama.. blog yg citer kehidupan harian... mcm dulu2 zaman sekolah tulis kat diari.. tapi kini kat inet.

kedua.. blog yg ada subjek dan topik tertentu.. cth jeffoii (luahan pendapat hal politik) tu ker.. sultan muzaffar (pendapat hal hiburan)...

ketiga lak.. ikut suka kau laa... campurkan kehidupan harian kau ngan issue yg sedang hangat atau pendapat kau ttg sekeliling kita.. sebatang pen di meja pun boleh dijadikan issue kalau kau creative. hehehhee

salman ® said...

cerita pasal keayuan tunang kau pun ok gak lee. ehehe

bayam said...

setuju ngan suhaimi... blog ko.. suka hati ko la nak tulis apa... padulik apa org nak kata.. bak kata salman tulis pasal tunang ko pun bleh.. huhu..