Friday, January 14, 2005

Tunang

Wah...ada permintaan. terus cerita pasal tunang aku. nak cerita pasal apa yek?? tak kan aku nak citer dia pakai bra size berapa lak kan. aku pun tak tau...

aku berkenalan ngan Fathiyah bte Mu Salleh @ Musleh ni kat Sg Besi. Sempoi jer aku. Jumpa kat Pasar Malam jer. tapi siang tadi nyer aku terserempak ngan dia kat depan Cyber Cafe masa tu. Awek cun beb. Mana boleh Rosli tahan nampak awek cun...terus park kete. terus masuk CC. memang gigih..tapi masa tu tak tegur la. waktu kat pasar malam baru tegur. hehe...sempoi jer kan. esok terus kuar...bwk gi KLCC...boring. torus abang bawak gi Sunwak Lagoon. baru la seronok.

Dalam bulan pertama...aku dah berkenalan ngan parent dia. abang dia yg dok shah alam dapat anak kedua. parent dia turun dari johor. so...aku pun melawat sekali. dari situ aku makin bertambah suka kat budak ni. family dia sempoi. sebab tu orang kata, kita kena tgk family jugak kalu nak cari jodoh. so...aku rasa...dia ni la jodoh aku. torus gigih abang curah kan segala yang ada.

dulu dia keje tutor kat Institut Pengajian Dian...la ni tengah ambik kursus kejururawatan di hospital seremban. so, weekend aku byk kat seremban la yek. aku ingat kalu dia masih di gombak/setapak tu...aku dah jalan dulu dah...tapi bila dia masuk nurse ni..abang kena sabar la...simpan buat tiga tahun...insya Allah tahun ni abis la dia belajar.

tapi berkawan ngan orang muda ni...mmg banyak dugaan. cara pemikiran tunang aku masih belum betul2 matang. masih kebudak2an. tapi aku kena la layan kan. kalu tak sapa lagi nak layan dia.

em...cukup lah dulu buat kali ini. tak boleh citer banyak...tengah mabuk rindu ni...lama tak dengar suara dia. asyik main sms jer. nasib ada kawan 'baru' utk jadi teman berbicara...opssss

No comments: