Friday, April 01, 2005

Free Seminar

Benda yang paling best dalam dunia ni....benda FREE. Seminar pun ada yang free gak. Lagik best..bila lak dapat barang free kat seminar tu.

Tadi baru jer pergi Seminar VADS IPBX...bohsan giler...siap leh tido. Bos aku pun siap sms kata boring. Dia pun ada terlentok gak. Apa lagi...aku pun lentok dgn lebih hebat nyer la..nasib ada M&M...tq hotel hilton kl...leh gak layan hilang boring. Cair di mulut tidak di tangan. Yang best lagi tadi...lepas submit evaluation form, dapat handy drive 128MB. Ok la...benda free...hehehe.

Bukan seminar ni jerk yang aku pernah dapat barang2...macam seminar/training yg dah aku attend. Kena lak yang ada lucky draw. Nasib aku selalu nya baik la. Lucky draw aku pernah dapat jam, Linksys Media Adapter, Voucher Jusco RM100 dan macam2 lagi. Itu belum yang mmg semua org dapat bila attend seminar macam T-shirt, Beg, USB wireless adapter dan tah apa2 nyer barang lagi...

* Sapa nak handy drive 128MB...RM40

No comments: