Saturday, April 02, 2005

April Fool

Halamak...lmbt post la...lupa lak semalam is April Fool. Rugi tak kena kan sesapa smlm. Kalu tidak mesti best. Hehe...macam la aku pernah celebrate before. Tapi...ada jugak org celebrate benda2 ni. Radio kat Malaysia pun cuba buat lawak bodoh. Kena kan para pendengar.

Sebenarnya tarikh 1/4 ni ada history kat aku. Susah nak lupa...kena lak kete aku sendiri ada nombor2 ni...WJC1041. Kalu dibaca dari belakang...1st April 2001. Wah! Kenangan manis kau dan aku...usah diragu. Na..na..na..na...alamak..failed la nyanyi. Sori guys...camner nak gi karao ni...Azam nak bel VIP la plak. Omar pun nak bel karao jugak...yahooo...jadi tukang backup singer pun ok lah.

Tarikh keramat yg sudah melekat kat aku. Slowly nak lupa kan. Susah kan selagi dok pakai kete plat 1041. Emmm....sapa nak beli kete aku.


* cite pasal April Fool

No comments: