Monday, April 04, 2005

Bowling

Sorry guys...masih ada yg main game ni.

Semalam baru jer main bowling. Ada org invite join tournament...terpaksa lah tunjuk skill yang ada walaupun tak la berapa terror. ANSARA nyer tournament. Tah bila masa aku belajar kat MRSM...eee...tak koser. Saya budak sains la. Junior KMKN/UUM yg ajak. Besen@Potet aka Fauzi yg mengajak nyer. Setelah melihat ke'terror'an aku di Alam Sentral Bowl....kui. Not bad...team aku menang kot sbb lps abis 2 game...aku terus belah. Nurse dah menunggu. Tgh merajuk lak tu.

Sebelum tournament, hari sabtu ajak Omar test lane dulu. Saje jerk 'bakar' dia. Ada ajak lawan...kan dah kena. TQ Omar sebab belanja 1 game and belanja makan...best la lobak putih tu. Lepas ni leh la ko masak kat umah yek.

Bowling...aku start menceburkan diri sekitar lepas SPM. Join budak2 part-time hotel aku keje dulu. Biasa nyer lepas cash kan voucher gaji...kami akan ke Federal Bowl. Mula2 tengok org main jer...bila dah start...tak leh tinggal. Bila masuk matrik kat Kuala Nerang dulu..stop kejab..sbb x de bowling kat Alor Setar. Apa nyer bengap dah...kena layan snooker jer kalau nak berhibur pun. Lepas tu baru ada..Sentosa and kat City Plaza. Tapi selalu main kat Sentosa la...murah and...of course dapat kasut n stokin free. TQ Adeq...Zaman kegemilangan bila Haizrul bawak kete...seminggu 3 kali gi main bowling...gigih betul. Tapi gigih lagi main bowling ngan Mat Sen. Pergi Alor Setar naik Kriss jerk. 10 game satu hari.

Dari dulu mmg dah berniat lps blaja nak beli bola sendiri bila dah keje...4 tahun keje baru beli bola sendiri. Itu pun kena racun ngan budak opis sbb nak main utk MRCB nyer sport carnival. Beli pun bola murah. Insya Allah...nanti nak beli bola yg mahal lak. Baru betul2 leh buat bola hook. Siap nak pakai tgn robot. Baru leh jadi the poyost..hehe.

2 comments:

Suhaimi said...

kau training dulu ngan omaq... agak2 dah rasa kuat baru panggil aku occay...

EnCikLi said...

aku ok...leh maintain dah...omaq tu la...poyos cam hari tu gak..