Tuesday, July 05, 2005

Dalam Dilema

Malas nyer hari ni....tak buat keje lagi pun. Mood nak keje tak de langsung. Adakah kerana memang aku malas @ persekitaran dah bosan @ dah terlalu lama cuti (kes kete problem minggu lepas) @ sbb offer keje baru @ nak 'toot' @ dll. Semalam aku cuti lagi. Weekend baru ni aku berada di Bangsar..belajar selok belok nak 'toot'. Alhamdulillah...selesai satu step. Banyak gak belajar..tapi ke arah tu je lebih. Part tu yg gelak sakan pun...paling bosan bab 'berpisah'...semalam mmg ambik cuti sbb nak beli barang ha****an utk 'toot'. 7 kali zraasss...selamba wawa..n papa.

Itu sebab antara nya hari malas nak keje. Kena lak company pun tgh tak betul...re-structuring ker..re-alignment ker...berpecah 2 ker...apa nama dia..yg ponting aku malas nak fikir. Kedudukan aku pun tak tau hala tuju dia...macam bosan jer. Tapi itu yg best. Tak kisah nak buat apa pun...lebih2 lagi bila hati dok berat nak blah bila keadaan macam ni. Resign letter pun dah siap...nak print ker tak nak...

Oh...oh...dalam dilema...RAP sekali...lagu KRU

* bila nak kul 6 ni...nak balik ambik tunang kat umah abang dia and hantar dia gi Puduraya

8 comments:

bayam said...

Fuoyooo dah malas keje dah nie tatkala aku tengah mood rajin hari nie.. muehehehehe...

Neway.. aku dah alami apa yg ko rasa skang nie.. Mmg bz skit masa nak ka nie.. macam2 nak kena arrangekan.. Gud Luck.. Hafal siap2 kertas potostat yg ko amik kat ZUra tu.. muehehe

EnCikLi said...

alamak...dok dlm fail lagi...start kena baca la sebelum tido yek. Siap belik buku tambahan tu...

Suhaimi said...

wahh fauzi dah rajin semula setelah sumi memberi semangat di Pelita.. hehehe company aku pun tgh tunggang langgang nie.. manjang restructure.. maybe end of this year kena pindah TPM...

bayam said...

eh sumi ada bagi semangat ke..? tak perasan fauzi.. Sumi lupa la nak kasi duit tiket mlm tu.. hehe

EnCikLi said...

la..pindah lagi yek Sumi. Pulang ke tempat asal...x dpt la nak rempit 5 minit jerk ke opis

Come on Fauzi...u can do it

salman ® said...

RAPPERS tuh. ROSDAM (rosli + adam)

wei..beli hantaran pun zrass ke. inilah dia. Nak kawin..tp tak nak menabung. bonci amek kalau mak mentua tau nih..ehehe

bayam said...

do apa cikli? hehehe

siak je man.. wei cikli mmg dah lama menabung wei.. cuma dia saja je zrass takut nak bawak cash banyak2..

EnCikLi said...

do what u can do la beb...u know what i did last summer

* itu la pasal...aku malas bawak cash...senang pakai kad kredit...carik point