Thursday, July 21, 2005

Pinball

Semalam MRCB buat Sport Carnival acara Computer Games dan game iru adalah Pinball (yg ada dlm PC). Dah lama aku praktis..maklum la...bukan ada keje sgt pun. Keje menular jer...kui. Reputasi aku pun dah tersebar satu MRCB...dgn point lebih 10 juta. Tapi malang menimpa aku semalam..nasib tak menyebelahi...first & second ball...bola mati tgh2 and mmg x leh buat apa...sedih sgt...harapan tinggal harapan. org kuat kami yg lagi sorang pun tersungkur di tgh jalan....

Akhirnya rumah kuning yg menang...ada org tu tak main pun tapi dpt hadiah...kui.

3 comments:

bayam said...

yahoo.. double happiness semalam..
acara berjalan lancar and kuning menang.. thanks cikli krn membantu dlm organize dan memberi kemenangan pada kami.. hehehe dapat RM 50 voucher free2 pasal jadi reserve..

EnCikLi said...

indoor lain x de reserve pun..mentang2 la dia yg organise...

bayam said...

memula mmg takde dlm perancangan aku jon.. dah diaorg tertempah 1 adiah lebey.. so aku kasi up la itu voucher sama azmi..