Friday, March 03, 2006

Minyak Lagi

Minyak napa ko abis. Dah skuter aku mati tepi jalan. Pengalaman tul pagi ni. Dah tu, bateri handphone lak kong. X caj malam tadi. Iskh...bala tul. Nasib ada van tayar pecah seberang jalan. Lintas highway...pinjam handphone ane tu...call minik mintak bantuan.
Cilakak tul stesen minyak petronas kat kajang (sblm uniten). Harga minyak dah naik pun lek je diaorang dah kehabisan minyak. Stesen minyak bukak..tapi x de minyak. Bangang. Dah la minyak aku mmg nak abis. No choice..trs gak la ngan harapan smpi la kat stesen minyak Esso kat LDP tu...hancus. Tiba2 enjin mati..minyak abis la tu. Dah la mak mertua ada kat umah. Ehe..malu je.
Lps ni aku x mo isi kat petronas dah. Padan muka korang. Aku akan isi shell je. Ingat nak beri sumbangan gak pada negara..hehe. Tapi...lantak korang. Aku dah bengang. Kete mmg aku dah isi shell. Tak mo tkr dari dulu...lagipun aku ada bonuslink. That's why skuter nak la pakai petronas. Tapi lps ni...no more PETRONAS.

No comments: