Wednesday, March 01, 2006

Oh! Minyak

Oh! Mengapa ko naik mendadak. 2 hari lepas bila tgk berita...macam tak percaya. Semalam pagi baca paper...baru la percaya...tapi masih tak terasa. Tapi bila malam aku isi minyak...fuiyo...selalu isi RM30 dah nak menuju Full, tapi semalam...baru lepas tengah dan lebih sikit...aaarrrgggkkk. Terus hari ni naik moto gi keje.
Itu baru kereta kancil. Tahniah la kepada orang lain. Ayat aku kat bos aku smlm..
"Gaji besar, kete besar, maintenance tinggi. Gaji kecik, kete kecik, maintenance sikit". Jangan dia terasa dah la..kah3x. Tapi bos aku smlm pening sbb nak kena repair econ smpi 2 ribu lebih...GM pun leh pening kan nk tukar aircon setakat 2k.
Pagi tadi masa aku isi minyak moto aku...kete Waja isi fulltank..RM97. Fuh...sekali isi. Kalu sebulan 5 kali isi. Itu kalu 5 kali. Kena 10 kali. Tahniah la kerajaan dan orang yg bisnes minyak ni.

No comments: