Wednesday, February 21, 2007

CNY

Gong Xi Fa Cai...

Tak sangka yek...cepat tul masa berlalu. Sedar x sedar...cuti lagi...
aku je yang tak sedar cuti. mana tak nyer...cuti pun aku tak ke mana
dan mmg tak merancang pun nak ke mana². tu yang perasan x perasan jer cuti panjang
x de la panjang sgt ye dak...4 hari je...tp sapa yg gigih ambik cuti 3 hr tambahan...fuuuiiyoo..
lama tu cuti..Bila minik keje shift ni...smi je la yek.
Kita yang keje office hour ni...dok umah diam² jaga anak. Kalu berjalan pun ari tu pun...
setakat g Tesco beli barang umah. Nak ke KL..aku ni mmg mcm malas...teringin gak nak bawak minik ke Sogo. Dah byk kali dia ajak ke sana..aku je malas nak bersesak dlm jammed KL.

Yang best nyer...aku dapat lepak ngan Iman lebih lama. Bawak dia g mandi pool depan umah. Syiok tul dia masuk pool. X mo dia dok dlm pelampung dia lama². Lagi suka dia berenang². laju je kaki n tgn dia...kunun² tgh berenang la tu..iskh..malas tul nak keje ari ni la...saya mau pulang la.

No comments: