Thursday, February 08, 2007

Permohonan Kelulusan Teknikal Projek ICT

Adus..nampak berat je tajuk tu. Tak larat nyer nak buat paper ajer...

Jenuh tul dok keje sorang2 ni...semua nak kena buat sendiri. Syiok nyer kalu jadi bos aje. Ini aku lah bos, aku lah assistant...aku lah kuli ittew. Org kementerian senang je arah srh buat report. Lps tu bukan nak kasi template...ikut lah pekeliling katanya...bila aku baca pekeliling..aku pangkah diaorg...marah lak. Dah dalam pekeliling kata hanya projek yg lebih dari 200k baru buat permohonan untuk kelulusan....terang2 dah tulis...ni diaorg suruh aku senaraikan semua...kan ke angin...dah la aku ada 10 projek...1 je yg lebih 200k. Nak kata lebih kang kata aku tunjuk pandai. Mentang2 la aku baru keje...sapa nak dengar kata aku...

Nasib ada aku dah kowtim ngan agensi satu lagi...ada la diaorg pass kat aku report diaorg...at least ada gak template...jadi la setakat leh buat rujukan....bkn leh copy 100% pun....projek dah tentu lain2....sabar je la. Gigih ke aku nak siap kan sebelum selasa depan ni. Balik umah dah tentu tak usik keje. Sabtu ahad minik keje...huhu...cabaran keje beb.

No comments: