Tuesday, February 06, 2007

Induksi Khusus

Alhamdulillah...saya telah berjaya menghadiri Kursus Induksi Khusus KPWKM. Satu lagi step nak confirm...x sabar pulak nak exam bulan 3 ni....tah ready ke aku nak exam. Ngan keje byk nyer...tah bila masa nak study ni...tp kena la gigih nanti kalu nak confirm.

Lama rasanyer tak bukak blog ni. Last week x masuk opis la katakan. Kursus 3 hari. Lepas tu cuti dari khamis smpi ahad. Tak ke mana pun. Khamis g putrajaya jer...sesi bergambar bertiga kat area masjid. Jumaat gi Putrajaya lg..tp g JPM..psl kuarters...byr utang...lps tu lepak alamanda...lps solat trs g kwsp jln gasing..ambik penyata dari tahun 2000-2006. Punya lama tunggu dia nak print...tapi settle time tu gak la...dah lama aku tunggu diaorg bls surat aku...rupanya kalu g trs kat sana...dpt ari tu gak...Sabtu g Mines...Ahad berkelah di Sg Congkak.

Smlm kembali bekerja..huhu. Patut nak cuti...tp ada meeting lak kat JKMM. Cian minik aku...cuti 2 minggu. Itu nasib dia mintak cancel cuti. Sister dia sesuka ati srh abis kan cuti thn lepas. X apply pun...mmg sister dia ks cuti lama giler. Ok la tu dok umah jaga anak n umah. Abang balik keje dah leh makan mlm sama...huhu. Smlm Iman leh jatuh dr katil...huhu. Dah 2x. Adus...kena tido kat bwh la camni gamak nyer...

* Iman dah masuk swimming pool...sg congkak pun dia dah redah

No comments: