Monday, March 12, 2007

Team Building

Berjaya sudah Team Building ISM yang telah berlangsung di Pusat Latihan Kelab Warisan (KERIS), Air Keroh, Melaka. Walaupun tempat tidak seberapa mewah..tetapi cukup untuk mencapai objektif yang diharapkan. Kami sebagai satu pasukan telah berjaya mengenalpasti masalah dan kebaikan yang ada di ISM. Aku selaku urusetia juga turut berbangga kerana dapat menyumbang sedikit kudrat untuk menjayakan acara tersebut. Aktiviti ini semua di pengerusikan sendiri oleh pengarah kesayangan kami semua. Dr Fadzil...mmg sempoi.

Bayangkan..bilik secara dorm tu...pengarah pun tido sama...nak tak nak...timb pengarah n pegawai lain...terpaksa la tido sama. Jgn bermimpi la dpt tido hotel walaupun kalu ikut kelayakan...bila kursus..leh tido hotel mewah...Mandi..lagi best..pakai kolah tu...kena kuar bilik...mandi beramai-ramai...hehe...mmg kejam...dah lama tak buat camtu...tapi syiok jugak. Aku ni tak kisah semua tu...apa ada pada pangkat. Kita ni kan org kampung. Dah biasa semua tu. Pengarah aku pun dah sound pegawai2 dia ms sebelum ke team building. Katanya, "masuk tmpt tu...masing2 tinggal kan pangkat kat luar...nanti balik..br ambik balik". Sbb nyer..jurang mcm tinggi sgt antara pegawai n kakitangan biasa kat sini. Aku tak la...aku campur ngan semua org..kalu tak...tak kan aku jadi pengerusi coffee club....ajk aku..semua kumpulan sokongan.

Harap nyer...balik dari team building ni..jurang tu dapat dikurang kan. Kat ISM ni...total staff ada 62 org...pegawai dlm 15 org je...balance semua kakitangan sokongan. Antara yg menarik lagi masa team building..blaja menari Poco-poco...dah jadi ketagih lak...ramai yang mintak aku burn kan CD....leh buat bisnes ni...bukan masuk poket...tp masuk duit kelab.

2 comments:

salman ® said...

ceh..baru nak promote kat ko training team building. dah pegi la plak.

EnCikLi said...

ko nak promote apa???
consultant ke...
bln 6 ni ada stu lg
team enhancement kami pangge..
buat kat ulu dong, raub