Friday, April 06, 2007

Tun Dr Siti Hasmah

Semalam ada event kat opis. "Siri Ceramah Datin Seri Dr Siti Hasmah" anjuran Persatuan Siswazah Wanita Malaysia. Ceramah disampaikan oleh Menteri Kekkwa. Datuk Seri Rais Yatim. Very good speech la...rugi aku x dpt concentrate dari mula smpi akhir. Sibuk kuar masuk auditorium. Kebetulan lak sebutharga network upgrade aku closing ari tu...nk make sure vendor dpt masuk kt sebutharga tu dlm peti...sambil nak make sure event juga berjalan ngan lancar. Tempat makan vip n jemputan lain. Biasa la aku...

Yang aku sempat beri tumpuan masa sesi soal jawab. Ada la soalan2 padu dari audience utk Datuk Seri Rais Yatim. Tapi tenang je dia jawab. Soal bahasa. Budi bahasa..nilai murni..tertarik sungguh aku...pasal senyum...Tun Dr sendiri siap bangun dari sofa vip berkongsi pengalaman dia pasal senyum. Pesan nyer...senyum bukan boleh dipaksa. Ia datang dari dalam. Natural.

Ari ni, Tun Dr datang lagi. Ada perjumpaan fellow...Tun merupakan fellow perdana. Tak pasal aku kena standby kat dlm meeting tu. Lagipun just nak meramaikan sbb x ramai fellow yang datang. Dah la pengarah aku tetiba suruh aku ks penerangan..pasal penambahbaikan WEBSITE lak tu...sabar je la...dah la aku tgh kemam M&M...nasib x terkeluar. Makan hebat beb...hilton kl jadi caterer. So...proposal website pun dah dapat...akan diberi perhatian since pengarah pun dah tau nak update website ism...

No comments: