Monday, April 30, 2007

Skroll ku

Alhamdulillah...jutaan terima kasih diucapkan kepada Hafiz Hussin aka Aji. Kerana jasa baik mu..aku telah mendapat sijil degree ku. Tima kasih abang Halim kerana menyarankan saya untuk menghubungi Aji. Baru g ambik dari pejabat pos tadi. Tunggu budak admin opis...lambat sgt..hehe. Aji pakai pos ekspress...kalu pakai pos laju...sepatutnya Jumaat dah smpi. Bila pakai pos ekspress...sbb alamat opis...dia dok kat pjbt pos jer...bdk PAR la kena g ambik...tp biasa la...minggu cuti ni...budak admin slow la ckit. Sbb aku ada important doc..aku sendiri g pjbt pos td ambik semua surat opis...hehe. btw...tqvm Aji.

Kejab lagi ni..trs nak g SPA. Nak submit salinan sijil saya. Td pun dah mintak pengesahan dari pengarah. Siap dah kol Armawati kata nak hantar kjb lg. Dia bg tau aku...Datin Fauziah pun dah tau permohonan aku. Ooo...guna kabel yek...katanya padaku. Aku mana ada kabel...dah pengarah nak tulun guna kabel dia...aku terima je la. Tapi pun..Armawati sendirik dah cakap kat aku ari tu permohonan aku ni x der masalah...insyaAllah leh lompat ke T6. Tak sia-sia pengalaman 5 tahun aku kat private. Rezeki anak no2 ni...syukur..Alhamdulillah...

3 comments:

salman ® said...

pehh..no.2? ERL tuh...

Baizah said...

mak aiii..cepat giler..heheh..dah nak masuk no.2 tuuuu...heheh..btw, congrats yer..

EnCikLi said...

alamak mat sen...saya tak berpantun ni..terbabas la