Monday, February 28, 2005

Masa

Terlalu pantas masa berlalu. Esok..1hd Mac 2005. Dah 2 bulan kita di tahun 2005. Lagi 15 tahun menjelang Wawasan 2020. Masih teringat Tun Mahathir melancarkan kempen Wawasan 2020. Tup tap tup tap...lagi 15 tahun je nak 2020. Tapi pernah kan kita terfikir...apa sumbangan kita dalam merealisasikan impian Tun Mahathir.

Eh..terpoyo lak aku. Sebenarnya aku nak cite pasal masa je. Rasanya..minggu lepas cepat tul la. Kerja yang aku buat..tak nampak apa pun. Banyak chatting je. Hobi baru masa office hour. Itu pun MSN Msgr je. Tak ramai lak kengkawan yg online kat sini. Kalu tak..lagi parah aku.

Minggu ni..hopefully aku dapat settle kan kerja aku yg setambun tu.

1 comment:

bayam said...

siak arr sys engineer kat ofis aku nie.. dia bleh msn messanger.. aku nya dia blok... grrrrr..... sib baik this week mmg aku byk keje...