Tuesday, February 01, 2005

Trip to Cherating

Letih badan masih terasa. Kesan 'sunburn' pun jelas kelihatan. Mana tak nyer..mandi pool kul 12 tengahari. Tengah terik...rasa kan sendiri kesan nyer. Ini semua pasal takde air kat bilik hotel. Mmg frust trip kali ni. Aktiviti lain..enjoy tu mmg enjoy tapi tak la best sgt sebab aku sorang jer bujang lelaki. Yang lain semua nyer datang berfamili. Lucky ada sorang bujang perempuan. Leh la layan mana yang patut. Hehe..leh jalan berdua di tepi pantai...tu yang lagi gelap tu.

Nasib gak ada member keje kat Kemaman. Malam first kat sana pun aku ajak dia tido kat bilik aku. Katil ada dua. Rugi je biar kosong. Bilik pun ada lebih. Ajak En Suhaimi tak nak lak dia. Takde air menjadi alasan. Liza pun tak berapa sihat katanya. Maklumlah...dah 7 minggu.

Sempat jugak aku pergi Kedai Kopi Hai Peng, Kemaman. Kena kopi traditional and roti kaya bulat...perkgh...memang layan la. Ada gak beli 3 in 1 nyer. Buat melayan perasaan kat sini..

Ok la..cukup dulu buat kali ini...aku nak upload gambar ni..

No comments: