Monday, February 21, 2005

New Contact Number

019 355 3565

Apsal aku tukar no baru.. Em...Celcom buat promotion for MRCB staff..RM8 sebulan for monthly fee. So..it's a time for me beralih arah walaupun aku masih sayang kan no Maxis aku. Lagipun ada Maxis One Club. Buat masa ni aku masih pakai no lama. So..nak jadi poyo macam Sponge...ada 2 handphone.

Dari segi monthly fee..Celcom save banyak. Aku ada 3 line...for my mom and my tunang. 3 line utk Celcom baru RM24. Selama ni aku bagi Maxis RM90++ for 3 lines. Just for monthly fees. Belum lagi call charges and sms rate. Celcom nyer performance tak tau lagi. So kena start buat call pakai handphone baru. Baru jer beli semalam. Alang2 beli..beli la handphone ada camera.

5 comments:

bayam said...

poyo nya dia...

isman said...

eee koser nyer dua henpon, tiru ke?

Suhaimi said...

setakat ada camera jer baik takyah... kasi bubuh game tennis laa weii.. baru teruja.. kui...

EnCikLi said...

macam2 game ada beb...mau try test ker...

tapi bila on..gambar tangan kuar..tu yg tak tahan tu..

salman ® said...

RM8..mahalll tuhhhhh