Monday, January 22, 2007

Bilik Gerakan KPWKM

Fuh...bilik gerakan lagi. Semalam kena bertugas di bilik gerakan KPWKM kat Jalan Dato Onn lak. Semalam n next Friday jadual aku...siap ada jadual lak wakil ISM kena bertugas kat sana. Ari ahad x de la keje sgt..kureng la kol masuk tanya itu ini...keje pun relaks. Makan je x larat. Kami kat situ banjir ngan makanan. Makan cukup kat situ...siap berlebih lak...rugi x bwk tupperware..cian minik kat umah x makan lg.

Pagi2 masa on d way...leh lak jln masuk ke area Jln Dato Onn tu...di tutup...ada larian florist...iskh...sesuka hati je polis tutup jalan. Aku dah la tau jalan tu je...menggelabah la plak nak carik jalan masuk lain. Dah x psl aku lmbt smpi. 8.15am baru masuk..nsb x de punch kad kat situ. Yang best nyer...keje kat bilik gerakan ni...mewah ngan baju n vest. Tp aku maleh nk ambik vest lg...bkn apa...x tau bila lg nak pakai pun. Lg pun aku dah ada ms bertugas di Muar ari tu. So...ambik t-shirt je. Ari tu kaler ungu...ni kaler hitam lak. Lengan panjang lak tu...nanti kasi minik pakai...sopan gitu. 8000 tshirt n 8000 vest kementerian order. Kaya supplier...masyuk sapa yg order...hehe. Semua petugas yang g kat tmpt pusat pemulihan banjir dan mana2 bilik gerakan dibekalkan juga ngan tshirt n vest ini. Logo JKM la plak. Padahal kementerian yang bayar. Ni semua sbb Menteri nak naik kan nama JKM balik. Sebelum ni JKM kena tembak dalam kabinet..harap promotion ni...dapat memulihkan imej JKM.

2 comments:

cahaya petunjuk said...

kelebihan keje ngan gomen..

bayam said...

vest JKN satu hahaha