Monday, May 07, 2007

Seminar di KK

Esok...kena g sabah. ISM Buat seminar di KK. Badan x sihat sgt ni sejak weekend baru ni. Pala nyut-nyut jer rasa. Dok tibai panadol yg minik bawak balik jer. Tension ngan management ISM last week kot. Jumaat ari tu la...dari awal lg officer yg arrange seminar ni cakap nama aku ada dlm list g sabah ni. Pastu last friday...pagi...tetiba nama aku pengarah kuarkan lak. Aku x de la nak melenting...lg baguih aku rasa. Wang pun bukan byk sgt skrg ni nak out-station..hehe. Trs sms minik ckp x jadik g sabah. Minik suruh aku cuti jer sbb dia dah mintak cuti. Aku suruh jer dia cancel cuti dia. Tup-tup-...petang lak...officer tu cakap nama aku ada balik. Adus...pening pala aku. Bila sms minik...member bengang semacam jer...

Hari sabtu ari tu...nasib minik ok bila dipujuk. Mana tak nyer...dia kena kol balik sister dia mintak balik cuti tu. Dah la sister tu bkn nyer ngam sgt dgn dia. Ngan parent dia pun kena arrange balik. Sbb minik aku nk balik kg esok. Bapak mertua dtg sini naik bas n drive kete balik ke Kluang. Apa la diaorg ni. Main2 dlm buat keputusan. Tadi pun meeting psl seminar ni...kelam kabut tul. Byk menda tak arrange lg. Ingt seminar kat KL ker..lantak la...aku layan kan aje la

1 comment:

cahaya petunjuk said...

sakit kepala stress ke.. pembawakan budak.. hahahah..