Thursday, June 07, 2007

Half Day

Semalam nak tak nak terpaksa ambik half day. Pengasuh baru Iman cuti balik kampung dari weekend sampai semalam. Isnin Selasa mmg kebetulan minik cuti lg. Smlm dia keje ptg. So..tghari aku la kena balik. Iskh....mmg x selesa aku ni nak ambik half day. Mana ada istilah tu dalam kerajaan. Tapi keadaan memaksa. Ingat nak bwk Iman dtg opis. Tapi mcm dah penat sgt. Smlm pun aku bantai tido jer...biar kan Iman keseorangan kjb. Nasib bila dia nangis...rupanya dia pun nak tido. Dpt aku sambung tido lps tu...huhu. Pagi smlm pun masa perhimpunan bulanan, Pengarah ada kasi 5 amanat. Antaranya...kena keje lebih bila dah gaji naik ni. Lps tu dia ingt kan staff untuk menghadirkan diri utk team building kat Ulu Dong 15, 16 & 17 hb ni. Adus....birthday Iman tu...masalah..problem ni. Dr Fadzil siap dah ckp x nak dgr alasan x de org jaga anak ker...apa ker...dia dah suruh urus kan dari awal....adus...Iman umur setahun sekali jer...tu smlm ms aku nak ckp nak balik umah ambik Iman mcm x besh jer...kalu kat Timb Pengarah...senang ckit. Walaupun dia x kawin lg n bujang terlajak..tp dia amat memahami benda2 camni. Bab ni je la aku puji dia....bab keje...slow ckit dia..haha. Nsb TP x de smlm. Last²..aku sms PA pengarah jer kata aku x larat nak patah balik opis...hehe.

No comments: