Thursday, June 21, 2007

Team Enhancement

Pemandangan dr rumah Tuan Tanah
Sempat posing lak pemandu kami ni


Ok gak sungai dier

Cuba makro sekali


Inilah peserta kursus...
Ujung minggu lepas...telah berlangsung kesinambungan team building pada bln 3 yg lepas. Kali ni team enhancement diadakan di MS Chemerkau Chekas, Ulu Dong, Raub. Fuh..ulu tu. 2 jam lebih gak dari Sg Besi. Tmpt not bad la...tido dlm dorm tu. Pengarah aku kan suka tmpt2 gitu. Dia kan orang BTN. Chalet ada dlm 13 unit kat situ. Tp kami bagi Timb Pengarah & Fasilitator je tido situ. Aku pun ada dpt chalet sbb urusetia..tp kn la tido sama staff yg lain...hehe. Best gak aktiviti...masuk utan. Nasib group aku no4 gerak. Sorg pun x de kena pacat. Yang depan² 3-4 ekor kena. Ada smpi kat dada...huhu. Tp xtvt ni paling sakit hati gak ms ujung tu..kami diberi sampul sebagai amanah kn serahkan di check point yg terakhir. Dlm perjalanan jumpa fasilitator yg jadi tok bomoh mintak sampul tu sebagai cagaran untuk soalan. Aku ketua kumpulan lak tu. Mmg teragak2 nak ks mula nyer...tp dia ckp x per. Aku pun ks trs ke group aku utk diskas soalan. Rupanyer...ms tu tok bomoh buat keje tkr sampul...hantu tul. Bila smpi...bila bukak sampul tu...eh...isik dah lain. Dah x de signature aku...kena tembak la semua org. Amanah la...x jaga la...sedey je semua. Surat asal...MENARA BANGSA. Last2 jadi MERANA BANGSA. Hahaha. Nasib 5 group semua kena tipu gak....kalu aku sorg...rs nak tembak diri sendiri dah. Gagal dlm melaksanakan tugas..huhu.

No comments: