Monday, June 04, 2007

Jammed giler

Fuh! Penat nyer jem semalam. Bukan nyer ada xcident pun. Jalan dah ada yg 3 lorong. Tapi still jem. Bila dah 3 lorong...org masih buat 4 lorong. Jgn cakap bila 2 lorong...dah tentu jadi 3. Sabar Rosli...kena jadi minda kelas pertama. Semalam bertolak dari Kluang pukul 2. Tujuan utama balik kg ni pun...nak g kenduri kahwin member baik minik kat Muar. So...singgah kat muar. Smpi dalam kul 3. Terlepas tgk bersanding. Pak mertua nak ikut nyer pasai la...ckp nak ikut last minit..minik gua pun...lek jer...nasib bukan kawan aku. Kalu tak dah tentu aku bising semlm. Rupanya sbb mertua ikut...dia nak ajak g umah Pak Uda kat Bandar Muar. Kul 6 baru aku gerak balik ptjaya. Nak carik jln kuar tol pun menggelabah aku...hehe. Tup2 kuar tol jasin. Smpi alor gajah jer dah start jem. Adusss....sabar je la. Kul 10.15 baru smpi. Lapar yg amat. Nk berhenti kat seremban pun x gamak. Penuh tu...Iman lak dah nangis..susu dah abis. Ngam2 lak aku bawak susu Iman. Gatal x bwk tin besar...dekat 1/2 jam dia nangis sblm smpi tu...smpi trs naik buat susu...terus tido...cian Iman

No comments: